środa, 9 marca 2016

GREY

Tak tak, mam na sobie dwa warkocze francuskie i nie zrobiłam ich sobie sama. Niestety przez moje zdolności manualne, a raczej ich brak, nie potrafię samej sobie zrobić takiej pięknej fryzury. Poszłam do fryzjerki i za niewielkie pieniądze na szybko zrobiła mi dwa śliczne warkocze. Wiecie ile one mi się trzymały? 3 dni! Aż sama jestem w szoku haha :)
W każdym razie, motywem przewodnim dzisiejszego posta są odcienie szarości. Bardzo lubię oglądać outfity innych blogerek czy modelek w jednolitym kolorze, zaczęłam się tym inspirować i takie komplety spodobały mi się na maksa! Jednak żeby nie popaść w paranoje, dobrze jest dodać jakiś akcencik kolorystyczny. U mnie jest to torba z Mohito :) Bardzo praktyczna, nadaje się niemal do każdego stroju: sportowego, eleganckiego, klasycznego itd. więc polecam!
Co tu jeszcze napisać... Ogromne kolczyki? Tak, teraz jest to bardzo modne! Czy wygodne? Zależy :))

Jeszcze raz podziękuję za kolejną, cudowną sesje zdjęciową robioną przez moją ulubienice - Martę! Totalnie zdolna dziewucha z niej! Zaglądajcie na jej instagrama, stronkę i takie tam... Buziaki! 

Fot. Marta Miklińska (http://miklinska.com)
Dress - Stradivarius
Cardigan - H&M
Sneakers - Adidas Superstar I
Bag - Mohito
Earings - H&

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, świetna stylizacja i śliczna modelka. Jednym słowem : genialne :)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Warkoczyki są super, ja takie robię sama. Mam całkiem niezły dryg do takich rzeczy i często wystarczy mi popatrzeć, przespać się z tym i wykonać :D Ale kiedyś, jak nie umiałam zrobić warkocza, to próbowałam na lalkach barbie. Jak się poćwiczy to wszystko można :) Zdjęcia są świetne, bardzo podoba mi się stylizacja :)

    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka ma cudowny kolor, lubię zestawienie szarego i pudrowego różu :)

    Pozdrawiam www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw i zdjęcia ,kocham szare kolory, wyglądasz ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam jak w dzieciństwie kupowałam same ogromne kolczyki, nie wiedziałam, że wróciły do mody. :D Świetna sesja i warkoczyki też! ;)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń