niedziela, 2 kwietnia 2017

Make up

Ten post dotyczy stricte makijażu. Stwierdziłam, że fajnie jest czasem zrobić inny wpis na blogu niż zawsze :) Generalnie nie maluję się profesjonalnie, bo po prostu nie umiem, ale lubię i chce się tego nauczyć! Mam nadzieję, że te produkty mi w tym pomogą haha :) A jak tam z Waszymi umiejętnościami? Macie jakieś rady dotyczące makijażu? Polecam Wam stronę GAMISS. Jeśli chodzi o make up to jest tam naprawdę spory wybór! 


Cienie do oczu - Alilla Cosmetics
Pędzle, komplet do konturowania twarzy, Beauty Blender, "jajko" do mycia pędzli - GAMISS
Kolorowe Beauty Blender - GAMISS
Dwukolorowe Beauty Blender - GAMISS
Pędzle do rozprowadzania podkładu - GAMISS

7 komentarzy:

  1. Ale świetne rzeczy wybrałaś, chętnie zobaczę jaki ciekawy makijaż uda Ci się nimi wyczarować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo nie! chce wszystkie te produkty <3 #ByłaSobieWypłata

    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne opakowania palet z cieniami <3
    Czekam właśnie na pędzle które zamówiłam na WISH;)
    Obserwuję;)
    Jeśli lubisz makijaż zapraszam do mnie ;)
    https://okiembaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pędzle ciekawie wyglądają :D zastanawia mnie ich jakość oraz jak się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak mam, miliony kosmetyków i akcesoriów a nauka robienia makijażu pozostawia wiele do życzenia... mamy więc podobne cele, powodzenia! :)
    http://easy-freaky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam się malować, i mam już spora wprawę :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń